Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2014 16:31 - Извинете, че гласувах!
Автор: villieskies Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1311 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На всички негласуващи, днес аз, една гласуваща, иска да поднесе своите извинения.
Извинте, че изгоних децата ви, роднините ви и приятелите ви в чужбина. Нагърбвам се с тежката отговорност за този грях, защото ако не бях гласувала нещата в България със сигурност щяха да са розови, лилави и въобще цветни!
Извинте, че продадох домовете на дедите ви, защото ако не бях гласувала, те още щяха да са си ваши и вие да им се радвате!
Извинете, че съсипах Бълария като упражних законното си право на глас, защото явно за всички е ясно (освен на мен), че като негласуваш е упражняване на избор, а не обратното!
Извинете, че изпих кръвчицата на всички бедни, на всички пенсионери, на всички студенти, на всички бебета и въобще на всички, очкващи Великата промяна!
Извинете, че си позволих да имам свое мнение, да мисля по моя начин и да се опитвам да направя нещата по правилния начин за мен!
Извинете, че вчера се поддадох на порочната си слабост на отида до проклетата урна и да пусна проклетата бюлетина, защото всички явно са разбрали (без мен), че това е грях, който се равнява на предателството на Юда към Христос!
Извинете, че съм лесно манипулируема от какви ли не медии, вестници, политолози и т.н. и не послушах популярната поговорка, че преклонена глава, сабя не я сече, и си подложих главата на дръвника, гласувайки!
Извинете за глада, за мизерията, за дупките по улиците, за лошото здравеопазване, за полицейщината, за липсата на развитие и въобще за всичко лошо, за което се сетите, извинете ме! Вината е моя! Поемам я с гордо вдигната глава и без срам казвам, че аз гласувах! За какво и за кого - моя си работа! Явно за всички вас,  това няма значение, защото вие отричате гласуването. Искате наказателен вот, искате промяна, искате друг да управлявате! Има един единствен проблем в цялата работа - КОЙ? Никой от вас не ми посочи КОЙ ще замени тези, които са на власт! Никой не ми посочи КОЙ ще поеме отговорност и ще застане на чело на държавата след като свалите тези, за които не искате да гласувам! Никой не ми каза КОЙ ще оправи нещата! Никой не ми каза КОЙ е този! Доста актуален въпрос, нали?! КОЙ? Дори и да не бях отишла до урните, тези 1,5 млн мъртви души щяха да стигнат за действителност на вота и нищо нямаше да се промени! Нали вие обяснявате за тях, нали вие им се противопоставяте, нали вие се борите с това! И как???? Като ги оставяте да избират вместо вас! И утре ще излезете и ще кажете, ама аз не искам това! Добре, а какво искаш? Какво? КОЙ?
Е, когато получите отговор на този въпрос, може да ми държите лекции, може да ме съдите, а до тогава - простете ми, но не ви разбирам и въпреки това с гордост поемам вината за всичко случило се по време на прехода, нищо че гласувам от около 10 години. Виновна съм! Извинете!
Вината ме гори, но какво да се прави, възпитана съм да си казвам мнението, да избирам и да нося отговорност! Смятам така да възпитам и децата си. И преди да ме разпнете, оплюете, наругаете и т.н. си отговорете на себе си, не на мен, КОЙ?
Да нямаш доверие никому е толкова абсурдно, колкото и да вярваш на всички. И в двата случая губещия си ти. Аз знам какво правя, знам и защо, знам и за кого. А вие?



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. perrorabiosotannen - .... .. ....
26.05.2014 16:41
Простено да ти е.
цитирай
2. minevv - da
26.05.2014 16:54
da
цитирай
3. alibababg - Бог да ти прости чадо!
26.05.2014 17:08
Ако паднеш от височината на Егото си, до височината на Ителекта си, ще се размажеш!
цитирай
4. villieskies - alibababg, извинявай
26.05.2014 17:18
alibababg, извинявай, че съм толкова тъпа. Но за всеки случай да уточня, че егото и интелекта (казано на български акъла) са ми на едно и също вино - кота 0, така че от размазване опасност няма, спокойно :)
цитирай
5. pisuni - Ако паднеш от височината на Егото ...
27.05.2014 09:32
alibababg написа:
Ако паднеш от височината на Егото си, до височината на Ителекта си, ще се размажеш!

Ей, че интелигентно го каза, думи нямам. И ти явно си от ония гении, които са толкова велики, че не гласуват. Ама и прякорът ти отива на идиотщината, alibababg. Ако имаш да казваш нещо, кажи го, не обиждай.
цитирай
6. villieskies - Богоизбран...
27.05.2014 22:56
Градивна критика, градивни коментари, съвети, мнения и т.н. приемам с отворено сърце и не смятам, че да си на различно мнение, онзачава, че имаш лоши намерения или се заяждаш. Поради малко по-емоционалното ми състояни, когато го писах, не уточних, че става дума за онези, които обвиниха мен, защото съм гласувала, за провала, едва ли не, на България. Подкрепям това, че като подкрепиш един престъпник, то ставаш съучастник, но в същото време е вярно и че като не се противопоставиш на злото, също си му съучастник. Всеки има право на мнение и в характера ми е дълбоко вкоренено да уважавам това мнение. Но и ми харесвам да изразявам моето. Не очаквам похвали или обиди, надявам се да събудя чувства и ако мога (макар да е по-скоро илюзия) да накарам поне един човек да се замисли, за какво - той си решава :) Благодаря за коментара, приемам го и по никакъв начин не се засягам :) Извинявай, че на "ти" говоря, но то май и това ми е в кръвта :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: villieskies
Категория: Забавление
Прочетен: 17232
Постинги: 11
Коментари: 14
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930